Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

Istana Kehakiman


Semalam aku, Dayah ngan Azizi kena pegi Istana Kehakiman Putrajaya sebab bawak budak-budak pre law gi buat lawatan kat sane. Memang asal nye aku yang pilih tarikh semalam nak gi ngan Dayah. Tapi, masa sampai ofis semalam aku boleh lupa pulak yang aku sepatutnya pegi semalam. Sabo je lah aku tau.

Kira nye ni second time masuk Istana Kehakiman ni. Dulu pernah masuk sekali ngan Jila hantar memorial. Masa hantar memorial tu just masuk ofis die je. Tapi, pegi kali ni dapat masuk muzium, perpustakaan, dewan persidangan and mahkamah. Last sekali, dapat masuk mahkamah rayuan untuk dengar perbicaraan secara real. Macam-macam betul procedure tau.

Tengok gambar je lah yer.








1 comment:

Anonymous said...

Does anyone know where I can find free online grant applications?