Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, January 31, 2009

Jeng.... Jeng... Jeng.....

Ini nama nye yang nak beli sebuah aje buku tu eh. Tak der makna nye lah kalau aku ni nak beli sebuah je buku. Kirim salam bebanyak yer. Masa rehat tengahari semalam, aku ngan Ain pegi lah terjah Alaf21 sebab nak beli buku kan. Dalam kereta akal aku still dok berkate-kate lagi nak beli sebuah je buku. Tapi, bile dah sampai sane, aduhai, tak leh tahan lah. Terus aku ambik 5 buah buku. 5 buah buku tu suppose dalam rm100. Tapi, bile dah diskaun 30% dapat lah RM67. Ok lah kan. Aku leh kalah pulak ngan Ain. Ain rembat 6 buah buku.

Ni hasil gabungan buku aku ngan buku Ain

Buku aku banyak ni aje yer

No comments: