Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

My New Phone

Skrg ni aku pakai handphone baru. Aku dah tak pakai dah handphone Nokia N70 atas sebab-sebab yang tertentu. Tapi, skrg ni aku tengah gigih lah dok godek-godek handphone baru ni. Handphone baru aku skrg ni ialah :

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Tadaaaaaaaaaaa,

Presenting My New Iphone.

Hajat di hati nak Sony Ericsson W910i. Tapi, dah abah suruh pakai Iphone ni. Aku pun rembat je lah kan. Abah dah nak bagi kan. Rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari.


No comments: