Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 01, 2009

Dress Up Doll

Yaya datang Sungai Buloh hari ni. Datang-datang je sibuk lah dok suruh aku bukak stardoll.com. Yang aku ni buat dek je lah. Aku ingat kan ape ke jadah nye lah stardoll.com ni haaaa. Rupa-rupanya stardoll.com ni website yang leh main dress up kat doll tu. Aduhai, sorry lah Yaya yer. Mak Lang mane lah tau benda alah stardoll.com ni ape. Hahahaha. Bukan main tau budak-budak zaman skrg ni tau. Loading lah ape semua tau. Yer lah kan, kat tadika dah belajar komputer. Ape tatau nye kan. Pastu, main dress up doll ni bukan main lah kusyuk nye. Tak bagi langsung orang kacau tau. Iskkk. Memang lah Yaya ni tau. Aku nak guna laptop pun tak leh tau.








Skrg ni sampai aku pulak naik syok main dress up doll kat stardoll.com ni. Hahahaha. Lepas ni leh ah geng ngan Yaya pulak dok main dress up doll.

Skrg ni yaya makin geram pulak aku tengok. Tapi, memang selalu geram pun ngan Yaya. Hahahaha. Suka buat muka cheeky cam gambar kat bawah ni. Gigit muncung tu karang baru tau.

No comments: