Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 22, 2009

Jalan-Jalan Hari Jumaat Ke Subang Parade

Jumaat lepas, aku, Ain, Jila ngan Dya pegi lunch kat Subang Parade. Selama aku keje ni mane lah aku pegi keluar dari Shah Alam semata-mata nak lunch tau. Tapi, jumaat lepas menghala ke Subang Parade pulak sebab Ain nak belanje we all makan kat Swensen's. Shah Alam mane ade Swensen's kan. Kalau ade Swensen's kat Shah Alam, tak der makna nye lah aku nak redah ke Subang Parade tu.

Tepat-tepat pukul 12.15 tengahari we all dah siap-siap dah keluar ofis. Tak leh keluar lewat takut jalan jem and nanti tak sempat lak nak balik ofis pukul 2.45 petang. 20 minit drive dah pun sampai kat Subang Parade. Alhamdulillah, senang pulak dapat parking. Pastu, masa kat parking terjadi pulak insiden yang syok giler. Hahahaha. Feeling international jap aku. Hahahaha. Muka aku ni muka international kot. Insiden tu biar lah rahsia. Biar kitorang je lah yang tahu.

We all terus menghala ke Swensen's. Perut memang dah lapar giler. Masuk-masuk terus order. Then, borak-borak. Macam-macam lah yang di borakkan. Memang syok gelak-gelak. Dya pun dah kira leh masuk dah ngan we all. Dulu we all tak geng ngan Dya. Huhuhuhu. Skrg ni dah ngam dah kan Dya kan. Korang enjoy the photo je lah eh. Tatau nak tulis ape dah.



No comments: