Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

Nasi Ayam Mancongkam

Semalam aku keluar lunch dengan Dya, Hafizul ngan Ahmad. Memula, aku aku memang ingat aku berempat je lah yang gi makan kat Nasi Ayam Mancongkam kat Seksyen 7. sekali, bile dah lepak-lepak kat dalam kedai, sorang-sorang bebudak ofis sampai. Penuh pulak satu meja ngan bebudak ofis aku. Kecoh lak tu siap gelak-gelak bagai. kalau ade Jila, Lan, memang lah kecoh giler. Gelak tak hengat punya lah.

Nasi Ayam Mancongkam ni memang sedap giler. Nasi Ayam die memang marvellous lah. Memang aku suka sangat. Kalau aku gi sane, memang lah aku makan nasi ayam garing. Sedap dowhhhh. Siap mintak ayam lebih lagi. Harga pun memang murah lah. Sepinggan dalam RM4. Nasi die banyak and memang kenyang lah.

Before makanan sampai, kite mulakan dulu ngan sesi bergambar. Semua pun memang kaki bergambar. Aku try cari link kedai nasi ayam mancongkam tapi tak der lah. Korang pepandai google eh. Tapi, yang aku tau kedai die ade kat area Seksyen 7 ngan Sri gombak.





No comments: