Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

Yuna - Dan Sebenarnya

Suka giler dengar lagu Yuna ni. Best giler. Suara sedap, lagu pun lagi lah sedap. Budak fakulti tempat aku keje ni. Lagi lah aku suka. Dulu selalu lah die datang ofis mintak buatkan surat lah ape lah kan. Bangga aku tau. Hahahaha. Aku ni suka lah nak bangga-bangga giler kalau ade artis kat fakulti ni. Dulu Fahrin Ahmad, pastu Khaidirah Abu Zahar. Kali ni Yuna pulak. Banyak lagi lagu-lagu Yuna ni aku dah dengar. Memang mantop lah suara. Meletup habis.


oh bulan

jangan layan diriku lagi

pabila,

air mata membasahi pipi

dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku

pabila,

kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu

dan sebenarya ku mengharapkan

di sebalik senyuman mu itu

kau juga merindui aku

ku enggan

berpura pura ku bahagia

ku enggan

melihat kau bersama si dia

oh ku akui cemburu

telah menular dalam diri

pabila

kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu

dan sebenarya ku mengharapkan

di sebalik senyuman mu itu

kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya

ku rebah,

jatuh ke bumi

di saat kau benar-benar mahu pergi

seperti ku bernafas dalam air

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu

dan sebenarya ku mengharapkan

di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku



No comments: