Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 15, 2009

Checklist Raya

Pic Source : Beautifulnara

1. Baju raya 3 pasang. Sepasang dah siap ambik dah kat tailor. Yang lagi dua pasang tak ambik lagi sebab tak siap. Tailor janji hari rabu siap. So, sediakan je lah duit yer. Tak agak-agak letak gambar baju ala-ala Siti Nurhaliza. Haaahhaaha. Tapi kan, baju raya aku tahun ni ade lah sikit ala-ala Siti Nurhaliza. Tak mahal pun aku tempah.



2. Tudung raya dah beli siap-siap dah. I melaram ngan Tudung Munawwarah je.



3. Kasut raya pakai yang mane ade je. Malas nak membazir beli yang lain. Tak agak-agak letak kasut raya. Aku malas nak ambik gambar kasut aku. So, nak senang keje, aku google aje. Memang cari nahas ok kalau pakai kasut ni kalau kat kampung. Dah lah gi jalan raya jalan kaki je. Memang sakit lah kaki jawab nye pakai kasut cenggini.





4. Duit raya dah siap tukar semua dah. Duit raya tahun ni lebih tertumpu pada orang tua je. Untuk budak-budak pun ade jangan risau.



5. Biskut raya dah siap tempah dah. Siti beli sikit, Syida beli sikit, aku beli rempeyek ngan Kek Buah from Kak Elin je.

Hari khamis ni insyaallah aku akan pulang ke kampung halaman. Tapi, alangkah malas nye rasa nak kemas beg. Baju raya pun tak siap gosok lagi. Ingat nak gosok siap-siap je. Malas nak gosok kat kampung nanti.


No comments: