Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 15, 2009

Yaya, Azfar, Myra & Atok

Gambar bawah ni di ambik semalam oleh Abang Farid guna BB. Suka sangat kedua-dua gambar kat bawah ni. Myra dah selamat di botakkan dah masa hari ahad lepas. Memula mak tak bagi Abang aku botakkan rambut Myra sebab nanti raya Myra nak pakai gaun. So, cam kesian je botak-botak pastu pakai gaun. Tapi, sebab rambut Myra cam cacak-cacak sikit. Tu yang botakkan jugak tu. Tak per lah. Aku ade beli headband untuk Myra hari tu. So, boleh je Myra pakai headband tu ngan gaun.



No comments: