Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 03, 2009

Hari membeli buku

Saya dengan tanpa rasa bersalah nye telah membelanje kan wang saya dengan membeli dua buah buku. Menurut kawan ofis saya, buku Aku Bukan Billy Milligan tu best. So, saya pun terpengaruh lah jugak lalu terus membeli nye. Buku Baju Pengantin Mak Andam tu saya beli sebab baca sinopsis nye cam best....

Tapi, saya ni biase lah kan kalau membeli buku, mesti nak kena beli 2. Kalau beli 1, rasa cam tak puas. Sekian sahaja cerita pembelian buku dari saya yer.




No comments: