Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 20, 2009

Suprise Birthday Cake For Me

Gambar ni dah lama sebenarnya. Gambar ni ambik masa kat rumah Jila. Kebetulan Jila buat open house. Then, my BFF ni diorang beli kek and surprise kan aku. Ok, aku terharu ok. Tapi, idak ler sampai nangis-nangis semua kan. Before pegi rumah Jila tu, aku siap mengadu lagi kat Nor yang aku punya birthday tahun ni tak der lah orang nak buat surprise bagai. Sekali, masa kat rumah Jila diorang surprise kan aku dengan kek ni. Thanks sahabat-sahabat ku. Seriously, aku terharu and aku sayang korang sangat-sangat.

Skrg ni tengah tunggu big celebration untuk family aku. Kali ni memang akan celebrate besar-besaran sebab 4 in 1 kan. Entah-entah tunggu sampai birthday Syida baru buat sekali. Terus 5 in 1. Harus lah grand kan. Tapi, tu lah tak der masa yang sesuai lagi lah pulak. Masing-masing cam busy je semua.




No comments: