Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, September 06, 2013

Jamuan Raya Fakulti

Semalam ade jamuan raya kat fakulti tempat Mummy Amani kerja ni. Banyak giler kot makanan sampai Mummy Amani tatau nak ambik makanan ape. Bahagian Akademik tempat mummy amani, contribute duit and buat nasi kerabu. Semestinya lah bukan mummy amani yg buat nasi kerabu tu. Mummy amani pandai makan nasi kerabu je. Buat nye memang tak pandai. We all upah Kak Zira, officemate mummy amani yg masak.

Makanan lain selain nasi kerabu, macam2 lah. Ade bubur lambuk, rendang kerang, kuah lodeh, satay, laksa, mee hoon goreng singapore, kek, macam2 jenis dessert, kuih melayu and macam2 lagi lah. Tapi, mummy amani mmg tak ambik semua jenis makanan lah sebab bile dah banyak2 camtu terus jadi cam tatau nak makan ape.

So, sekian je lah cerita jamuan raya fakulti utk tahun 2013 ni. Jom tgk gambar makanan pulak meh.










No comments: