Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 17, 2014

Amani tolong wan tanam pokok

Amani skrg ni bukan main suka lagi dok menolong wan die tanam pokok. Bukan tolong tanam sangat lah. Tolong teman wan die. Mak aku cakap, seronok jugak bile ade Amani ni walaupun tak tolong dalam erti kata sebenar kan. Ye lah, wan gi ambik tanah, die mengekor, bile wan nak gi ambik pasu pun die mengekor. Suka lah wan die kan ade org teman.







 

1 comment:

ayahmamilisa said...

rajinnye dak amani teman wan dia..lisa nak teman wan dia, jauh nun kat terengganu..huhu~