Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 17, 2014

Maryam Amani belajar solat

Amani skrg ni pantang kalau mummy atau ayah bentang je sejadah, mesti die akan cepat2 ambik telekung hulur kat mummy. Pastu, die akan pegi dekat sejadah, die akan solat. Ya Allah, sejuk perut mummy mengandungkan awak tau tak Amani.

Masa memula dulu die tau sujud je. Skrg ni dah pandai angkat takbir, rukuk dan sujud. Tengok lah tu gaya rukuk nye camane. Rukuk dah gaya mencangkung dah. Takpe Amani, practice make perfect k. Mummy loves u Amani. 




 Semoga Amani membesar jadi anak yg solehah kebanggaan mummy and ayah k.



 

No comments: