Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, February 13, 2014

Shawl

Sekarang ni, sejak anak dah besar sikit, aku dah gile pakai shawl pulak dah. Kalau dulu masa Amani kecik lagi memang tak pakai lah shawl sebab takut die tarik mau serabai aku di buat nye.  Dulu masa awal2 pakai shawl aku memang ambik masa yg lama nak betul2 kan shawl tu. Skrg ni kejap je sebab dah pandai kan. Bile dah pakai shawl ni mula lah tangan tu gatal nak shopping online shawl. Aku selalu beli shawl kat Purdy Petals je. Lagi pun, shawl die sedap pakai and senang nak bentuk. 


2 comments:

ayahmamilisa said...

rajinnye ko noks melilit shawl bagai..
aku memang takde can nak bershawl dah..haha..

eyzzah said...

Dee, kalau aku bangun pagi kol 5 pagi, aku sempat lah nak lilit shawl bagai. Kalau aku bangun kol 6 pagi, jangan harap. Memang aku pakai tudung awning je lah. Hahahhaa.